Vijesti

Arhiva vijesti

Zajednicki nastup bh. drvopreradivaca na sarajevskom sajmu INTERIO 2010

Devet proizvodaca namještaja iz naše zemlje ce predstaviti svoje proizvode na zajednickom štandu u okviru medjunarodnog sajma šumarstva, drvne industrije, namještaja, uredenja i pratecih djelatnosti INTERIO 2010 koji se održava u Sarajevu od 18. do 22. marta ove godine. Drvopreradivaci iz Bosne i Hercegovine ove godine ce za svoj nastup na sajmu koristiti štand posebno dizajniran za ovu vrstu izlaganja u cilju promocije proizvodnje namještaja i proizvoda od drveta kao bosanskoghercegovackog brenda. Firme koje izlažu na sajmu su: „Artisan“ i „Arteco“ iz Tešnja, „Arting-Gradnja“ iz Lukavca, „Aureus“ iz G. Vakufa/Uskoplja, „HMM“ iz Gradacca, „Edem Garden“ iz Sarajeva, „Rukotvorine“ iz Konjica, „Rattan Sedia“ iz Brckog, „Kraning“ iz Puracica.

Vecina firmi su tradicionalni ucesnici na sajmu INTERIO, ujedno opredjeljene za snažnije medjusobno povezivanje u cilju poboljšanja konkurentnosti industrije i kvaliteta bh. proizvoda od drveta. INTERIO dugi niz godina daje potporu razvoju najperspektivnije industrijske grane u BiH. Na ovogodišnjem 28. po redu sajmu INTERIO zajednicki štand ce biti postavljen na centralnom mjestu u hali "Mirza Delibašic" Centra Skenderija.
Pored izlagackog djela, ovo je izuzetna prilika i za strucno informiranje i poslovne susrete putem prateceg strucno-edukativnog programa. U organizaciji projekta FIRMA i uz suradnju sa projektom „Izvrsnost u inovacijama“ te domacim partnerima, na štandu ce biti organizirane dvije radionice - jedna iz oblasti dizajna, a druga na temu marketinški bazirane proizvodnje i kooperaciji u drvnom sektoru. Cilj radionice iz oblasti dizajna je da se potakne dijalog izmedu produkt dizajnera i proizvodjaca što vodi vecoj dodatnoj vrijednosti i pridonosi uspostavljanju jasnog identiteta bh. proizvoda u zemlji i inozemstvu. Na radionici ce biti predstavljeni i uspješni primjeri primjene savremenih tehnologija i dizajnerskih solucija. Obje radionice podrazumijevaju B2B susrete.
Osnovni zadatak druge radionice je da prikaže važnost uloge marketinga u cjelokupnom proizvodnom procesu kao i medjusobnog uvezivanja drvopreradivaca s ciljem povecanja efikasnosti iskorištenja vlastitih resursa i ukupnog autputa u prodaji i izvozu.
Izlaganje na sajmu je organizirano i podržano u okviru projekta FIRMA koji finansiraju USAID i Sida u suradnji sa domacim partnerima, regionalnim i lokalnim razvojnim agencijama i pojedinim komorama iz bh. komorskog sistema. Projekat FIRMA je petogodišnji projekat usmjeren na razvoj i unapredenje lanca vrijednosti u drvopreardivackom sektoru. Podrška bh. firmama za izlaganje na sajmovima je jedna od aktivnosti ciji je cilj uspostavljanje boljih veza sa ciljnim tržištima.