Proizvodaci namještaja iz BiH spremaju se krenuti u intenzivnu promotivnu kampanju u Velikoj Britaniji nakon prošlosedmicne posjete (14. – 19. februar) prodajnog agenta Nenada Zarubice, vlasnika britanske kompanije Woodline Marketing Ltd, koja ce na podrucju Velike Britanije djelovati kao prodajna agencija (PA) za proizvodace namještaja iz naše zemlje.
Cilj ove posjete, koju je organizovao USAID-Sida FIRMA projekat, bio je da se podrobnije upozna ponuda industrije namještaja u BiH, te razmotre mogucnosti što kvalitetnije prezentacije naših proizvodaca na tom znacajnom tržištu unutar EU.
Posjeta je uslijedila kao rezultat
boravka bh. delegacije na nedavno održanom sajmu namještaja u Birminghamu “INTERIORS 2011” (22.-25. januar), koji je takode podržao USAID-Sida FIRMA projekat u saradnji sa
Vanjskotrgovinskom komorom BiH (VTK BiH). U sklopu delegacije bio je i predstavnik Sarajevske regionalne razvojne agencije SERDA. U Birminghamu su firme iz BiH uspostavile niz korisnih poslovnih kontakata, dobile uvid u najnovija tržišna kretanja i trendove u dizajnu namještaja u Velikoj Britaniji, te je na osnovu pribavljenih informacija svih šest posjetilackih firmi odlucilo ubuduce snažnije, planski i zajednicki nastupati na ovom tržištu.

Tokom osamdesetih godina prošlog stoljeca, Bosna i Hercegovina izvozila je znacajne kolicine namještaja u Veliku Britaniju. Ovaj kontinuitet je prekinut u u devedesetim godinama, da bi samo Nova Forma iz Šamca imala odreden obim izvoza u tu zemlju od 2000. godine do danas. No, neposredno po povratku sa ovog sajma, firme
Krivaja 1884 iz Zavidovca i
Nova Forma iz Šamca dobile su porudžbe za isporuku 20 tona namještaja u Veliku Britaniju što nagovještava da bi se, uz odgovarajucu podršku, nekadašnji status bh. proizvodaca namještaja na ovom tržištu mogao brzo povratiti.
Upravo ce pružanje podrške firmama iz BiH, kako bi što uspješnije odgovorile na zahtjeve britanskog tržišta, biti osnovni zadatak Woodline Marketinga i Nenada Zarubice.
„Da bi se prodrlo na strano tržište neophodan je rad na terenu i kontinuirano uspostavljanje korisnih kontakata. Pored toga, izuzetno je bitno predstaviti potencijal BiH. Naime, prošlo je mnogo godina, došle su nove generacije koje je neophodno podsjetiti na nakadašnje uspjehe te uputiti u današnje mogucnosti bh. industrije namještaja“, kaže Nenad Zarubica.
S namjerom pokretanja ove inicijative, Zarubica se u Sarajevu susreo sa predstavnicima FIRMA projekta, VTK BiH, Sarajevske regionalne razvojne agencije -
SERDA i proizvodacima namještaja iz cijele BiH. Takode, održani su sastanci i sa predstavnicima
Privredene komore Republike Srpske,
Privredne komore USK i Centra za promociju lokalnog razvoja
PLOD iz Bihaca.
Na sastancima je zakljuceno da je neophodno nastaviti rad na jacanju naše PA u Velikoj Britaniji, ciji je nukleus zacet tokom sajma INTERIORS 2011, te u što skorije
Sviđa Vam se ovaj članak?
Podijelite ga na društvenim mrežama.