Obrađene su slijedeće teme koje mladim daju smjernice za uključenje u poduzetništvo:
- Pojam poduzetnika i poduzetništva, te prednosti i mane mladog poduzetnika.
- Poslovne ideje (izvori ideja, sagledavanje vlastitih mogućnosti).
- Prikupljanje i organiziranje informacija.
- Pojam i značaj poslovnog planiranja, te sadržaj plana uspješnog poslovanja.
- Razrada po elementima plana uspješnog poslovanja .
- Osvrt na poslovanje, prezentaciju kompanije, industriju, ciljeve
- Istraživanje tržišta (koraci, ciljevi, načini prikupljanja informacija, proizvod/usluga, kupci, konkurencija, analiza informacija, te SWOT analiza)
- Marketinški plan (proizvod/usluga, kanali distribucije, promocija, cijene, SWOT analiza marketing plana, marketinška strategija, implementacija plana).
- Management ( organizacija, osoblje za biznis, zapošljavanje osoblja, obuka osoblja).
- Financijsko predviđanje (proračun za osobni opstanak, financiranje biznisa, analiza troškova kod financijskog pradviđanja, bilanca uspjeha i bilanca stanja, prijelomna točka).
- Predviđanje gotovinskih tokova (CASH FLOW).
- Izrada plana uspješnog poslovanja.
- Izvori financiranja.
- Pravni aspekti vođenja biznisa (registriranje biznisa, vrste djelatnosti, pojam obligacije, ugovori).
Na završetku seminara učesnicima je na disketama podijeljen kompletan radni materijal, sa predavanjem i primjerom.