Prodaja novih vozila na europskom tržištu u proteklom mjesecu prema podacima Europskog udruženja proizvođača automobila (ACEA) pala je za 18,3 posto.
Kako navodi ovo udruženje, protekli je mjesec u Europi registrirano 968.159 novih automobila. U zapadnoj Europi pad prodaje iznosi 17,3, dok je u novim članicama Europske unije zabilježen još veći, 30,3-postotni pad. Za razliku od ostatka Europe, u Njemačkoj je ostvaren rast prodaje od 21,5 posto, ponajviše zahvaljujući državnim poticajima za zamjenu starih vozila za nove ekološki prihvatljivije modele. Prodaja na Islandu je potonula čak 91,2 posto, Španjolska bilježi pad od 48,8, Italija od 24,4, a Velika Britanija od 21,9 posto.
Njemački je Volkswagen na razini grupe u februaru zabilježio pad prodaje od 10,2 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine. Prodaja VW branda se smanjila 6,2, a Seata 31,2 posto. Prodaja Mercedesa je pala 34,2 posto, PSA Peugeot Citroen bilježi pad od 25,3, a Renault od 23,1 posto. Nešto manji, 16,5-postotni pad, zabilježio je Fiat, a prodaja General Motorsa, čiji se europski ogranci Saab i Opel bore za preživljavanje, u proteklom se mjesecu smanjila 21,9 posto.
Sviđa Vam se ovaj članak?
Podijelite ga na društvenim mrežama.