Vijesti

Arhiva vijesti

Otvoren međunarodni sajam organske proizvodnje i ekoturizma "ORGANIC SARAJEVO 2015"

Međunarodni sajam organske proizvodnje i ekoturizma "Organic Sarajevo 2015" u organizaciji Saveza udruženja organskih proizvođača FBiH i Sarajevske regionalne razvojne agencije SERDA otvoren je jučer na Trgu djece Sarajeva. Na sajmu učestvuje više o

Međunarodni sajam organske proizvodnje i ekoturizma "Organic Sarajevo 2015" u organizaciji Saveza udruženja organskih proizvođača FBiH i Sarajevske regionalne razvojne agencije SERDA otvoren je jučer na Trgu djece Sarajeva.

Na sajmu učestvuje više od 50 izlagača organske proizvodnje -proizvođača meda, ljekovitog bilja, šumskih plodova te iz ostalih oblasti poljoprivredne proizvodnje. Gosti ovogodišnjeg sajma su predstavnici grada Valjeva i Sjenice iz Srbije koji će također predstaviti svoje proizvođače. Sajam će trajati tri dana, a posjetioci će osim degustacije ponuđenih proizvoda moći učestvovati i u nagradnim igrama.  Sajam je samo dio aktivnosti predviđenih u okviru projekta prekogranične saradnje Srbije i BiH "Okolišno prihvatljiv novi organski pristup u poljoprivredi u prekograničnom području Srbije i BiH - ENO Agri" koji finansira Evropska unija putem IPA programa prekogranične saradnje. Vodeći partner je Grad Valjevo – Direkcija za poljoprivredu i robne rezerve a ostali partneri su Savez udruženja organskih proizvođača FBiH,Sarajevska regionalna razvojna agencija – SERDA, Regionalna privredna komora Valjevo i Općina Sjenica.

Svrha ENO Agri projekta jeste unaprjeđenje konkurentnosti prekograničnog ruralnog područja Bosne i Hercegovine i Srbije kroz poboljšanje poljoprivrede, te jačanje i poboljšanje organske poljoprivredne proizvodnje i izgradnja kapaciteta u sektoru organske poljoprivrede. Projekat ENO Agri pruža podsticaj organskoj proizvodnji i uvođenju standarda Europske unije kroz pripremu opširne baze podataka o potencijalu organske poljoprivrede u prekograničnom području (u BiH: SMR), setove edukacija, certificiranje organskih farmi ali također daje značajan podsticaj tržišnoj orijentaciji proizvođača i izvozu organskih proizvoda u EU kroz brendiranje, izradu marketinške strategije i promotivne aktivnosti.