U okviru projekta Challenge to Change 3, organizirane su info sesije, gdje je predstavljen Prvi poziv za prijavu inovativnih poslovnih ideja u cilju detaljnijeg informisanja potencijalnih aplikanata iz Bosne i Hercegovine. Predstavnici privrednih subjekata imali su priliku da se detaljnije upoznaju sa kriterijima javnog poziva, te dobiju dodatna pojašnjenja kako bi što uspješnije pripremili aplikaciju za poziv koji je otvoren do 23. novembra ove godine.
Tokom info sesija, predstavljeni su uslovi za prijavu na ovaj Javni poziv, te su date dodatne informacije i pojašnjenja oko popunjavanja aplikativnog obrazca. Učesnici su takođe informisani da imaju mogućnost dostaviti i dodatne upit na mail info@c2c.ba
Na sesijama je prisustvovalo preko 180 učesnika koji su izrazili zadovoljstvo s obzirom na otvorenu mogućnost za korištenje sredstava Challenge fonda. Sesije su održane u Banjaluci, Doboju, Mostaru, Sarajevu i Trebinju, uz podršku Privredne /Gospodarske komore Federacije BIH i Privredne komore RS. U narednom periodu planirane su info sesije:
08.11.2022. godine u 11 sati, Privredna komora ZDK, Zenica,
10.11.2022. godine u 12 sati, Područna privredne komore Bijeljina
15.11. 2022. godine u 11 sati Kantonalna privredna komora Tuzla
Podsjećamo da je za potencijalne korisnike iz kategorije startup-a, koji su registrovani najmanje 6 mjeseci, a najduže dvije godine, predviđen je maksimalni iznos granta do 10.000 EUR, dok je za korisnike iz kategorije zrelih privrednih subjekata, koji posluju dvije godine i više, maksimalan iznos grant sredstava do 30.000 EUR.
Projekt Challenge to Change 3.0 je trogodišnji projekt ukupne vrijednosti 3 miliona EUR, koji finansira Embassy of Sweden in Sarajevo. Projekt implementira Sarajevska regionalna razvojna agencija SERDA u partnerstvu sa Agencijom za razvoj preduzeća Eda. Partner u projektu je i Region Ostergotland, Istočna Švedska.