
Digitalni marketing bila je tema dvodnevnog treninga koji je u prostorijama Sarajevske regionalne razvojne agncije SERDA održan 29. marta i 6. aprila za Startup firme sa područja Kantona Sarajevo i Grada Istočno Sarajevo, korisnike mentoring programa podrške koje pruža SERDA. Cilj treninga bio je upoznati učesnike o prednostima digitalnog oglašavanja, kako ih iskoristiti i ostvariti što bolji profit koristeći digitalni marketing.
Početnici u biznisu naučili su kako definisati ciljne grupe, pripremiti se za uspješno oglašavanje, kako uspješno analizirati podataka iz usluge Google Analytics , te kako se bolje upoznati sa psihologijom internet oglašavanja. Fokus treninga je bio na oglašavanju putem Facebook stranice,kao i strategijama za uspješnu primjenu Facebooka.
Činjenica je da u Bosnu i Hercegovinu većina “trendova” dolazi sa nekoliko godina zakašnjenja. Ista situacija se dešava i sa digitalnim marketingom koji iz dana u dan zauzima sve veći udio marketing budžeta. U našoj zemlji broj korisnika interneta prošle godine je iznosio oko 2.3 miliona. Ova statistika jasno govori u korist interneta kao medija koji preuzima svijet oglašavanja i komuniciranja.
Trening o digitalnom marketingu za Startup firme sa područja Kantona Sarajevo i Grada Istočno Sarajevo predstavlja samo dio aktivnosti mentoring podrške koju pruža SERDA u okviru projekta Program Mentoringa za Startup firme 2016-2017, a koji se implementira uz Razvojnu podršku Evropskog fonda za Jugoistočnu Evropu (EFSE DF).