U BiH, slovenačka Argeta zauzima prvo mjestu brandova i najjača je robna marka u BiH, dok je na drugom mjestu i dalje vrlo moćna globalna marka Coca-Cola. Čokolada Milka se našla na trećem mjestu ukupnog poretka najjačih robnih marki na bosanskom tržištu, s tim da je sa prijašnjeg trećeg mjesta potisnula ulje Floriol (sada na 5. mjestu). Violeta (toaletni papir) je zauzela četvrto mjesto i jedina je domaća robna marka koja se našla među 10 najjačih.
Poredak robnih marki široke potrošnje na području Slovenije, Hrvatske, BiH, Srbije i Makedonije, pokazuje da je kao prethodne godini u istom razdoblju i dalje najjača robna marka čokolada Milka, dok je na drugom mjestu i dalje Coca-Cola. BiH i dalje nema svog predstavnika među top 10 najjačih brendova u regiji.
Zanimljivo je da među markama od petog do desetog mjesta, nije došlo do većih promjena. Vegeta se našla na šestom mjestu i potisnula je Orbit na sedmu poziciju. Cedevitin instant sok je zauzeo osmo mjesto. Na devetom mjestu se nalazi Beiersdorfova krema za lice Nivea, a na desetom mjestu smjestio se još jedan Cedevitin proizvod – bomboni.
Na ljestvici najjačih domaćih brendova u BiH Violeta - kompanije iz Gruda zastupljena je sa 4 brenda: toaletni papir (1.mjesto), maramice (2.mjesto), salvete (4.mjesto) i kuhinjski brisači (6.mjesto). Sarajevski Klas ima dva brenda među top 10 domaćih a to su: Klas brašno (svi tipovi) (3.mjesto) i specijalno brašno za kolače i pite Zlatni puder (8.mjesto).
Vrijedi spomenuti još tri marke koje su na ljestvici najjačih domaćih u BiH a to su: Lijanovići (salame i hrenovke), Bimal ulje i Ovako (pileće hrenovke).
PGM istraživanje (Product Group Manager) o najjačim markama za prvu polovicu 2007. godine provela je tvrtka VALICON.