Sretni smo što možemo podijeliti digitalni vodič za obuku o internacionalizaciji koji vodi Barcelona Activa u okviru projekta Chebec, a čiju implementaciju u BiH provodi Sarajevska regionalna razvojna agencija SERDA. Zašto bi umjetnici / kreativci trebali postati međunarodni? Kako umjetnici / kreativci internacionaliziraju svoj rad? Kakve se zakonske i tehničke karakteristike moraju uzeti u obzir? Šta je potrebno? Gdje bi umjetnici / kreativci trebali započeti?
Ovaj digitalni vodič predstavlja niz alata i nadahnuća koji će vam pomoći da razumijete različite načine međunarodnog djelovanja. U procesu internacionalizacije bavit ćete se snagama i slabostima svojih projekata i organizacije, ali i pitanjima koja se tiču toga gdje se vaši projekti uklapaju te kako nadograditi svoje upravljačke vještine. Vodič će vas pokušat opremiti glavnim resursima i strateškim razmišljanjem kako bi vaš internacionalizacijski postupak bio održiv.
Nadamo se da će vam ovaj vodič pružiti dragocjene materijale i inspiraciju za vaše projekte!
Vodič je namijenjen svima koji su zainteresirani za učenje i pokretanje vlastitog puta prema internacionalizaciji njihovog umjetničkog i kreativnog projekta. Način na koji se prezentiraju informacije u ovoj digitalnoj obuci navodi korisnike da “zarone” u informacije koje su relevantne za njih i njihove projekte.
Sadržaj je razvio Toni Gonzalez, stručnjak za internacionalizaciju i strateški razvoj na polju kulture i kreativnih industrija. Toni je također član uprave IETM-a (Neformalnog europskog pozorišnog skupa) i akreditirani savjetnik za internacionalizaciju od ICEX-NEX-a (Španska javna izvozna agencija) i ICEC-a - Katalonske umjetnosti (Katalonski institut za firme iz kulture).
CILJEVI digitalnog vodiča:
· biti alat za izgradnju kapaciteta za profesionalce i početnike koji su trenutno aktivni u sektoru culture i kreativnom sektoru;
· podijeliti praktične savjete;
· promovirati dostupne mogućnosti umjetnicima i profesionalcima u kulturi
> SADRŽAJ:
Digitalni vodič za internacionalizaciju pomaže vam u putovanju s internacionalizacijom, prikazujući pet specifičnih tema na osnovu međunarodnog okvira spremnosti, i to sa strukturom koja se temelji na sljedećim područjima:
Tema 1 - Strateški pristup: Snimite žarišta (vašeg) kulturno-kreativnog projekta i dajte prioritet narednim strateškim koracima za međunarodno djelovanje
Tema 2 - Ponuda: Utvrdite opipljive i nematerijalne mogućnosti i izazove za vaš kulturno-kreativni projekt u vašoj regiji i inostranstvu
Tema 3 - Kompetencije: Uočiti i odražavati raznolik niz kompetencija u procesu internacionalizacije: razne vještine i vještine povezane s internacionalizacijom
Tema 4 - Sredstva: Upoznajte i mobilizirajte svoje unutarnje i vanjske resurse.
Tema 5 - Ekosistem: Inspirirajte se svojim ekosistemom, mrežom i partnerstvima koja su vam dragocjena za provedbu vašeg procesa internacionalizacije.
> ZA KOGA:
ZA umjetnike , firme, djelatnike u kulturi i i organizacije koji žele istražiti proces internacionalizacije svog kreativnog rada.
Pristup klikom na link:
???? Za više informacija: https://bit.ly/2TgHIwI