Zdravstveni turizam kao osoben vid turističke ponude, posljednjih decenija dvadesetog vijeka, Fojnicu je sa njenim raspoloživim smještajnim kapacitetima i prirodnim resursima, svrstao u red prepoznatljivih turističkih destinacija. Relativna blizina većih urbanih središta kao što su Sarajevo, Zenica, Travnik, čija je prosječna udaljenost od Fojnice oko 60 km, pruža posjetiocima mogućnost kraćeg ili dužeg boravka u prirodno zdravoj sredini. Povoljni klimatski uvjeti, idealna nadmorska visina, živopisno okruženje, djelotvornost termalne vode, te tradicionalna gostoljubivost i stručnost domaćina – samo su neki od elemenata koji su Fojnicu promovisali na vodeće mjesto u oblasti zdravstvenog turizma u Bosni i Hercegovini. Oslanjajući se samo na navedene faktore, teško je očekivati da će ona taj svoj primat moći dugo održati ukoliko ne bude parirala sve brojnijoj konkurenciji u pogledu kvaliteta smještaja i posebno pratećih sadržaja. Početkom devedesetih godina obznanjena je namjera tadašnjeg rukovodstva Reumala o gradnji
Apartmanskog naselja i
Vodenog parka. Ratna zbivanja na prostorima Bosne i Hercegovine uticala su da se sve završi na dobroj namjeri. Izjalovila se i desetogodišnja poslijeratna potraga za strateškim partnerom koji bi putem zajedničkog ulaganja sa Centrom realizirao sada inoviranu i osvježenu ideju. Kada se napokon shvatilo da će Fojnica čekajući na vanjske investitore ostati na repu događaja i polahko početi gubiti i postojeću klijentelu, napravljena je izmjena koncepta i odlučeno da se formira novo pravno lice, društvo sa ograničenom odgovornošću, sa sljedećom početnom strukturom kapitala:
- državni kapital iskazan kroz potrebno zemljište za gradnju u vrijednosti od 299.000 KM, odnosno 30%
- privatni kapital radnika Centra i dijela vanjskih ulagača u vrijednosti od 700.000 KM, odnosno 70%
Prema nedavno urađenom izvedbenom projektu
Apartmanskog naselja u 12 stambenih jedinica, koje će biti locirane na padini ispod Reumala, ukupno će biti 68 apartmana, čija će se površina kretati od 30 – 80 m2. Dio sagrađenih i potpuno namještenih apartmana pustio bi se u slobodnu prodaju zainteresovanim kupcima, kako bi se obezbjedio dio sredstava za gradnju prve faze Vodenog parka. Ohrabruje izuzetan interes pojedinaca i preduzeća za kupovinom apartmana kojim bi, po prodaji i s unaprijed utvrđenim uslovima, zajednički upravljali i popunjavali vlasnici i novoosnovano preduzeće.
Vodeni park, s nešto više od 3000 m2 zatvorene površine, gradiće se na potezu od istočnog krila Reumala prema teniskim terenima.
Iako su izvršene sve pripreme za registraciju preduzeća, polog novca i neophodna dokumentacija, još uvijek nije određen naziv novog pravnog subjekta. On bi u svakom slučaju trebao da se veže za neku od prepoznatljivosti Fojnice: voda, banja, toponim, zrak, zlato, itd.
Sviđa Vam se ovaj članak?
Podijelite ga na društvenim mrežama.